Monday, June 12, 2017

New Look !




Assalamualaikum  and selamat berpuasa ! Perasan sesuatu tak? cantik tak? hehehe yes, blog dah berwajah baru. Kalau dulu asyik black and white je kan tapi sekarang aku tukar ke warna yang lebih menarik tertarik kau memang de boom. Menarik ke?

-

Motif aku pilih warna teal green + grey ni sebab shawl raya aku tahun ni warna teal green. hahah ntah apa2 -.- Dan aku mengekalkan warna grey white gitu sebab bagi aku warna yang minimal macam ni nampak exclusive. gittuww

-

Personally aku suka design yang bawah ni. Ni blogskin punya template. Bagi sesiapa yang baru berjinak nak edit blog aku syorkan guna blogskin ni sebab lagi senang nak main coding dan coding dia pun tak berbelit macam soalan Addmaths. hehe




Lawa tak? huhuhu Nak guna template ni balik tapi dia punya font kecik dan aku pun malas nak godek code dia sebab aku dah besarkan size font tapi still sama ja. huhu *tadi kata lagi senang* Yelah, tapi ada jugak susahnya huhuhu

-

Kalau ada nak tanya apa2 boleh tinggalkan komen kat bawah ni kay :)




Lots of Love,
Insyirahabdulrahim


No comments:

Post a Comment